... esimesel remondipäeval läks kõik pealtnäha sujuvalt. Zitikas sai uue läikiva taguotsa ja edevad suvepapud alla :) Mina oli rõõmus! Teise remondipäeva eesmärk oli lahti saada esisillas olevast "loksust", juba mitu nädalat tundus mulle, et auto koliseb. Panin koguni diagnoosi oma blondi peaga: roolirattavarda otsad on taas läbi. Mõeldud tehtud, töökotta sõit. Minu kahtluseid kinnitas üha valjenev helin esimeses vasakus rattas. Olin õnnelik, et ühes tükis töökotta jõudsin :) Aga kahe tunni pärast selgus, et auto on täiesti korras, midagi vahetada pole vajagi. Kummalist helinat tekitasid lahtised mutrid (või poldid ...kumb on see õige sõna?), mis eile olid jäänud korralikult kinni keeramata :) :) :) Remondi arve 0 eur ja minu süda rahul.Töömehed kutsusid "kahtluste" korral tagasi kontrolli (You are always welcome!)
PS. siiani mõtlen, et mis heli ma siis kuulsin? Olid ka talvepapud all lahti ja logisesid? Oli asi naelrehvides... ei teagi...
Mingi kahtlane kala:-) Rataste poldid need olla ei saanud, seda oleks tunda, mitte kuulda, olnud.
VastaKustutaKui uuesti kolisema peaks hakkama siis võiks alternatiivset teenindust vaadata;-)
Kuulda oli, usu mind :) Tundmiseni ma ei jõudnud, õnneks! Enne jõudsin teenindusse.
VastaKustutamidagi tundub valesti - kolin oli kuulda mitu nädalat ja siis, et tegemist millegagi, mis eile oli jäänud lahti ...
VastaKustutaratas lahti polnud suure tõenäosusega - seda on väga hästi tunda (ilma kolinata) kui rattal poldid lahti.
suht kole kui töökoda jätab mingid krdi poldid lahti ...
aga lõpp hea - kõik hea:)
seal oli kaks kolinat - väike kolin, mis oli kaks nädalat ja suur kolin, mis tekkis eile :) Mina seostasin neid omavahel. Tegelikult ei olnud neil seost.
VastaKustutaNo worries!